Балабақшадағы практиканттармен жұмыс жасаудың интерактивті формалары
Е.П. Баркова, әдіскер
Мектепке дейінгі білім беру мамандарын кәсіби даярлаудың маңызды буыны - педагогикалық практика. Оқыту барысында студенттер білім беру стандартында айқындалатын бірнеше түрлі өндірістік және өндірістік тәжірибелерден өтеді.
Олардың әрқайсысы болашақ мамандардың кәсіби өсуін қамтамасыз етеді.
Оның жетістігі көбінесе практиканы дайындау мен ұйымдастыру сипатына байланысты. Тәжірибе барысында студенттер теориялық білім алады, мамандыққа деген тұрақты қызығушылық туады, жалпы және кәсіби құзыреттіліктер қалыптасады.
Студенттер практикасы орта кәсіптік білім берудің негізгі білім беру бағдарламасының ажырамас бөлігі болып табылады.
Балабақшадағы практиканы ұйымдастырудың тиімді формасы - «командалық оқыту» педагогикалық технологиясы (топта, топта оқыту)
Топтық жұмысты ұйымдастырған кезде біз М.А. Данилов тұжырымдаған танымдық міндеттерді алға жылжыту ережелеріне тоқталамыз.:
Танымдық міндет белгілі бір пәннің мазмұнынан білім мен логика жүйесі сақталатындай болуы керек;
Топ мүшелерін бағалау критерийлері:
1. Сіз топ жұмысына қанша рет қатыстыңыз? (Бір уақытта 2 балл, максимум 12 балл).
2. Сіз қанша қажетті дерек көздерін таптыңыз, зерттедіңіз, командаға ұсындыңыз? (Бір көзге 5 балл, максимум -15 балл).
3. Сіз сайтта қанша тақырыптық платформа жасадыңыз? (Бір тақырыптық платформа үшін 8 балл, максимум -24 балл).
4. Дайын жұмысты жобалауға қандай үлес қосады? Ұсынылған материалдар негізінде тәжірибе сипатталды - 20 балл; фотосуреттермен безендірілген - 5 балл; компьютерде терілген мәтін, басылған - 10 балл.
5. Жұмыстың презентациясы - 10 балл.
Егер топ мүшесі студент 100 немесе 95 ұпай жинаса, бұл өте жақсы, 94-75 балл жақсы, 74-50 балл қанағаттанарлық.
Жобаға қатысушылар: оқушылар, балабақша қызметкерлері, балалар мен ата-аналар.
Топтық жұмыс студенттердің жағымды мотивациясы мен оқу іс-әрекетінің шығармашылық сипатын дамытуға қолайлы жағдайлар жасайды, қолайлы эмоционалды климатты, ұжымдағы әлеуметтік және психологиялық процестерді басқаруды қамтамасыз етеді және мұғалімге өзінің жеке қасиеттерін де, жеке ерекшеліктерін де, оқушылардың шығармашылық қабілетін де пайдалануға мүмкіндік береді.